středa 22. května 2013

Shopaholic ^ ^

.. O víkendu je svatba - a to je jasný důvod k vyražení si do města a koupit si nějaký "svatební ohoz" (a samozřejmě něco navíc;D)

Vlastně nevěstu s ženichem téměř neznám, jsou to příbuzní přítele. Ale on se tak moc těší, že mu nechci kazit plány a jdu také. Na pozvánce jasně bylo, že se musíme obléci do modra - a to je u mě problém. Nemám téměř žádnou jednobarevnou věc, natož modrou.

Ale našla jsem! Skočila jsem do outletu, kam svážejí staré kolekce z různých obchodů, a narazila na šaty s asosu jen za 200,-- Kč! :) jsou úplně obyčejné, ale modré. A i přesto se mi líbí:) Mají totiž holá záda a na tom si poslední dobou dost ujíždím! ♥

Nebyla bych to já, kdybych si nekoupila ještě něco;D Padla mi do oka volná lehká košile s květinovým vzorem - nemohla jsem odolat ♥ Miluju květinový vzory a protože v poslední době miluju i upnuté sukně do pasu, tato košile k ní je ideální společnicí :)) takže je moje :D




Žádné komentáře:

Okomentovat