čtvrtek 20. června 2013

Happy b-day :)

Je to už pár dní, co jsem oslavila narozeniny, a byly to tak krásné narozeniny, že se s Vámi musím pochlubit alespoň s pár, pro mě nejmilejšími, věcmi, jimiž jsem byla obdarována ♥ 
více v celém článku


Medvěd má zhruba 140 cm a krásně se na něm spí :D je naprosto kouzelnej, vždycky jsem jako malá chtěla obřího medvěda a měla jsem smůlu - teď, po 19ti letech, můj milý mé přání vyslyšel♥


Slunečnice♥ opět od mého milého:).. je jich 19 a už je mám krásně usušené a zdobí mi pokoj společně se slunečnicemi k 18. narozeninám a k Valentýnovi:)

Notebook :)) .. Mámo, táto, děkuji:) .. Měla jsem počítač, který už je ale na odpis;D pak i ten malej netbook, ale měl mobilovou verzi windowsu, protože byl za pár šupů koupen jen na cestování pro nejnutnější potřebu, takže pro mě na vysokou a na hraní her naprosto nepoužitelný. A konečně jsem se dočkala. Je skvělý, už mám na něj objednanou nálepku, pařím na něm The sims 3 od rána do večera, stáhla jsem si čtečku knih a prostě je mi s ním fajn♥:D

- ano, zrovna projíždím votoč :) chystám se udělat fotočlánek s tím, co jsem na votoči už nakoupila a mám z toho vélkou radost :D:) comming soon:)

Žádné komentáře:

Okomentovat