úterý 2. července 2013

e-kondomy.cz a zázračné vajíčko - recenze

Dovolte mi Vám představit supr čupr věc ze zajímavého e-shopu www.e-kondomy.cz 

Vlastně ani nevím, jak jsme k tomu došli, jednoduše jsme hledali dárek pro kamaráda a tohle nám padlo do oka. Jedná se o zázračné vajíčko, které (prý) mužům navozuje pocit, jako při orálním sexu :D





Pokud stejně jako já nechápete, jak takové vajíčko může fungovat, zde je video získané na stránkách:


Vyrábí se různé druhy - uvnitř hladké, vroubkované, tečkované, srdíčkové,.. ale to je myslím už jen malý detail, znáte chlapi ;D..Krom vajíčka jsme objednávali i kondom s vůní borůvkového muffinu.

Nicméně teď k recenzi:
...samozřejmě Vám jako žena neřeknu, jestli splňuje vajíčko účinek, či nikoli ;D ale zeptám se kamaráda, až to použije, pokud máte zájem a zda mi odpoví:P:D

+ Objednala jsem si 29. června a dnes, 2. 7., jsem měla objednávku doma
+ k nákupu byl malý dárek - přívěsek spermie, která ve tmě svítí ;D
+ vše přišlo diskrétně zabalené bez jakéhokoli odkazu na e-kondomy.cz, masturbátory a podobně tématické věci
+ balení obsahovalo slevu 10% na příští nákup
- kondom jsme nechtěli, ale e-shop nám nedovolil mít objednávku pod cca 165,.. Kč
- obal od vajíčka přišel natržený (což je mně osobně úplně putna, ale jen, abyste věděli ;D)

Podle mě je to dobrý způsob, jak nějakého kluka na narozeniny rozesmát a zároveň potěšit (i když vám může stokrát tvrdit, že to nepoužije - použije!;D). Za mě rozhodně ano! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat