úterý 23. července 2013

Když nejíš žampiony, hoď tam kuře!

Aneb jak jsem dělala čínské nudle se žampiony a sýrovou omáčkou..

Příprava je tuze tuze jednoduchá a zvládne ji každý kuchařský amatér, jako já :D




Připravíme si:
1. žampiony (já mám nejradši čerstvé)
2. sýrovou omáčku (já použila Apetito, ale mohu doporučit Dr.Sauce, stojí okolo 40,-- Kč a má skvělou konzistenci, chuť a vše - Apetito se mu jednoduše nevyrovná :D)
3. čínské nudle (koupíte ve většině supermarketů)
4. česnek (podle chuti)

Postup:

1. Oloupeme žampiony a nakrájíme je na plátky

2. Dáme rozehřát trochu oleje, nakrájíme na plátky česnek a dáme osmahnout.

3. Až česnek trošku tzv. zpění, přidáme žampiony a smažíme. Občas promícháme, otočíme.

4. Teď je na řadě přidat omáčku. Počkáme ale do té doby, než jsou žampiony zhnědlé a zhruba o polovinu menší, než původně.

5. Přidáme omáčku. Já ji nakonec měla málo,tak jsem přidala ještě trochu mléko + 2 tavené Smetanita:). Mícháme a necháme na ohni, dokud se vše pořádně nerozpustí.

6. Během toho, co je omáčka téměř u konce, vezmeme nudle, dáme je do vhodně velké nádoby, zalijeme horkou vodou, přikryjeme poklicí a necháme zhruba 3-5 minut stát.


7. Nudle scedíme, dáme na talíř, zalijeme omáčkou a je to! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat