středa 31. července 2013

Krajkované kraťasy z ebay

Ano, i já jsem neodolala a jako spousta holek jsem si objednala krajkované kraťasy na ebay.com :).. A pro Vás, co máte strach je objednat, jsem si připravila recenzi v celém článku! :)



Objednávala jsem je ZDE. Jak můžete vidět, cena je okolo 120,-- Kč (záleží na kurzu) a doprava do ČR okolo 60,-- Kč. Což mít pěkné krajkované kraťasy za 180,-- Kč se mi zamlouvá ;D..

Dlouho jsem váhala, jakou barvu zvolit - přiznávám, světlé mi připadají hezčí, ale černé se mi hodí k víc věcem, proto jsem zvolila černou barvu. Co se týká VELIKOSTI: Rozhodně nakupujte na ebay vše ve větších velikostech. Já nosím běžně M/L, kalhoty spíše L (to víte, velkej zadek;D), a kraťasy jsem zvolila velikost XL - pro jistotu:)

Kraťasy mi došly zhruba do 20 pracovních dní a obsahem balíčku jsem byla překvapena - nejdříve jsem se zalekla, že jsou snad velikosti XS, ale když jsem kraťase chytla do ruk zjistila jsem, že se dají krásně natáhnout a natáhly se i na moje pozadí :D :)

Co se týká KVALITY - myslím, že za tu cenu je to ještě nadstandart :). Krajku mají podšitou příjemnou lehkou látkou (řekla bych, že se jedná o samet, ale nechci kecat), takže jsou velmi příjemné na nošení. Ale POZOR právě na krajku - měla jsem crossbody kabelku a krajka se mi zachytila do zipu - nevšimla jsem si toho a krajku si trošku natrhla ;D Takže na to bacha, ať se Vám nestane to stejné :)

Navíc mi připadá, že zadek v nich vypadá menší, ale to je asi věc názoru a pocitu každé z nás:).

A proto, že jsem byla nadmíru SPOKOJENÁ - neodolala jsem a už jsou na cestě ke mně i ty světlé :D snad budou stejně krásné, ne-li krásnější, než na fotkách :)..

P.S.: Z ebay mi už došly další 2 balíčky a několik jich je na cestě - jedná se spíše o doplňky :) takže opět budou recenze:)

Žádné komentáře:

Okomentovat