středa 24. července 2013

Lak na nehty Miss sporty Lasting colour - recenze

Už jsem doopravdy musela do drogérie. Nějak moc si nehty nelakuju - na rukou vůbec, neboť mám ten šílenej zlozvyk si nehty kousat a nalakované vypadají ještě hůř, než normálně :D.. Ale na nohou už vlastně téměř pravidelně, zvlášť teď v létě, když nosím jen žabky nebo sandálky.




Dříve jsem měla lak Essence colour&go, konkrétně odstín 34♥ (tmavě červený až vínový) ale ten byl vlastně naprd. Zhruba po 2 dnech se hned loupal. Naštěstí jsem tenktokrát šla do DM a ne do Rossmanna, a zkušený nákupčí ví, že v DM essence nevedou :) ..

Zamířila jsem k regálu Miss sporty - věděla jsem, že se jedná o levnou značku a já nějaký drahý lak nepotřebuji. Našla jsem laky Lasting Colour za 30,-- Kč. 

Měli krásné odstíny - alespoň pro mě. Odstíny růžových, fialových, vínových, červených až po bílou. Ano, žlutou, zelenou, modrou apod. v jejich nabídce nenajdeme - což mně osobně ale nijak nevadilo. Trvalo mi asi 15 minut než jsem si vybrala ten správný odstín :D přitom vlastně všechny byly tak nějak na stejné brdo, i když úplně jiné:D.. Nakonec jsem se rozhodla pro odstín číslo 25, něco mezi vínovou a fialovou - ostatně vidíte na fotce.


Lak jsem ihned po příchodu domů zkusila a musím říct, byla jsem příjemně překvapená. Už jen díky placatému štětečku ♥.. A po pár dnech jsem byla nadšená ještě víc - lak mám od pátku a do teď ani "škrábnutí", či odloupnutí - to jsem u toho Essence měla hned druhý den..

Proto mohu za 30,-- Kč jen a jen doporučit, pro nenáročné je skvělý! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat