pátek 6. září 2013

Náušnice a řetízek z ebay

Opět se hlásím, abych se Vám pochlubila, co došlo. Došel mi ještě krásný zlatý náramek, nicméně ho momentálně nemohu najít ;D..Jinak jsem se teď dala na objednávání i jiných věcí, než jen doplňků - konkrétně kabelka, kosmetická taštička, svetr a 2 košile - tudíž já se těším na zboží, vy se těšte na recenze :)



Začněme řetízkem - objednaný zde za cca 20,-- Kč, doprava zdarma.


Hodně slečen si stěžuje, že by mohl být delší - ale neuvědomí si, že na asiatkách to vypadá dlouhé, když jsou většina o hlavu menší, než my :D :) nicméně radši jsem přeměřila - prodejce uvádí 700 mm, ve skutečnosti je samotný řetízek dlouhý 630 mm.

Přívěsky - překvapil mě materiál - je to spíše takový plast, hlavně ten lísteček, takže nezkoušejte tvrdost apod. nebo vám praskne:D

........................................................................................................................

Náušnice jsem si zamilovala na první pohled - miluju ty barvy <3 Navíc se k nim hodí i výrazné náhrdelníky a řetízky - nebije se to, jak je u většiny výrazných naušnic zvykem:).. Seženete je zde, opět přibližně za 20,-- Kč :))

Náušnice přišly doopravdy krásné, opět přikládám reálné fotky. Přišly i se špunty. Nicméně mě nemile překvapila délka té "tyčky" co se strká do ucha - je příliš krátká..cca 6 mm.. Takže tak tak ji dáte do ucha a ještě zašpuntujete.. Proto si dávejte bacha, aby Vám nevypadly a vy je neztratily.


..................................................................................................................

Dovolte mi Vás ještě upozornit na super praktickou věc - na tyto špunty na náušnice ;D

Koupíte je opět za cca DVACKU ve množství 100 ks (na 50 náušnic).. Skutečně jsem je přepočítala a je jich vážně 100, ani jeden nechyběl:D:)


Žádné komentáře:

Okomentovat